Fullspäckad helg!

Hej hej! En sån här fullspäckad helg har jag inte haft på länge! (Haha låter som jag inte har något liv när jag säger så men oftast brukar det inte hända så mycket på helgen, brukar vara så trött och folk brukar vara upptagna). I alla fall, igår tog jag sovmorgon, gick en promenad (i kylan!), åkte in till stan där jag köpte en tröja, mötte upp Anna-Karin och åkte hem till mig för tacos/dipp/godis/filmmys. Och idag mötte jag upp en gammal kompis för fika på Kofi (prisvärt lunch/fikaställe på Drottninggatan). Det var jättekul för vi har inte haft så mycket kontakt på senaste tiden. Efter fikat blev det lite shopping, sen åkte jag hem, tog en macka och mötte upp Ida för mitt första pass på Friskis&Svettis. Herregud alltså så där hårt måste jag erkänna att jag inte tränat på läänge (A). Jympa gick vi på och nu är det officiellt att jag har världens sämsta koordination! Haha jag suger verkligen på det! Pinsamt värre var det! På vissa grejer fick jag strunta i armrörelserna för att jag inte klarade av att röra benen på ett sätt och armarna på ett annat samtidigt ^^ Oj, oj, oj men tusan vilken bra träning! Känns riktigt bra så här efter. Träningsvärken kommer inte vara att leka med...Men nu ska jag sova, godnatt och hejsvejs!

                                                Hallonpaj på Kofi, mums!


Tröja från Gina Tricot 249:-


Supersöt kakburk från Lagerhaus 59:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0