Friskis&Svettis nästa

Hej hej! Idag hade jag planerat in en sväng till gymmet men huvudvärken stoppade mig. Istället mötte jag upp Ida och Elin i centrum, åt en halv hamburgare och gick till Friskis&Svettis för att köpa klippkort. Köpte ett prova på kort med tre klipp så vi får se vad jag tycker om det. Vill börja gå på lite pass istället för att gå till gymmet. Man blir mer peppad, det är roligare och på gymmet vet jag egentligen inte vilka maskiner jag ska använda...Haha ^^ Ska försöka komma iväg dit på onsdag för imorgon blir det jobb. Räknade förresten ut vad jag ska få i lön nu nästa gång och det var najs kan jag säga! Riktigt skönt eftersom jag vill (behöver?) köpa ny mobil och ska åka till Grekland i sommar! Inget är bokat än men jag håller på och tittar runt lite, och det ska bli av. Annars kommer jag inte överleva! Jag älskar verkligen att resa, ser det som en nödvändighet. Och jag har alltid velat åka till Grekland. Det blir en mysig familljesemester, jag, mammsen och lillasyster. Min knäppgök till brorsa väljer förmodligen att vara hemma för att kunna delta i alla golftävlingar. Men men, hans val ^^ Äh, nu ska jag slita mig från datorn och hyra en film tror jag. Teliaboxen har inte speciellt stort utbud men kanske kan hitta någon, annars släpar jag mig ner i kylan till centrum. Hejsvejs!

Man kanske skulle bli reseledare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0