Lyxbehandling

Hej hej! Oj, oj vad lyxbehandlingen var uuunderbar! Massage med varma stenar, rengörning och mycket mer. Helt fantastiskt. Det var jag faktiskt värd! Känner mig alldeles avslappnad och mjuk i kroppen nu. Kommer sova gott ikväll! Har förresten fått en typ av hemläxa ^^ Jag tar tydligen inte tillräckligt djupa andetag och tömmer heller aldrig lungorna på luft, vilket inte är så bra. Så det ska jag träna på. För av det kan man få syrebrist och huvudvärk. Men nu ska jag nog sätta på mig pyjamas och krypa upp i soffan en stund. Hejsvejs!

Förresten! Idag fyller min kära mormor år, grattis! Tror inte hon hittat hit än men i alla fall ^^ Hon kommer få ett gåvobevis från UNICEF där pengarna går till Haiti (ja gud vad jag tjatar men de behöver vår hjälp!). Det ska ni veta, är alltid en väldigt uppskattad present.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0