Vintage Mint

Hej hej! Dålig uppdatering igen, I know (A)...I alla fall, idag blev jag hemma från skolan och jag var nog inte den enda. Läste igår att SL uppmanade folk att stanna hemma om man kunde och jag hade liksom en lektion så det var inte ens värt att försöka ta sig in i kylan och kaoset. Så jag har pluggat och tittat på alla underbara program som går på dagarna Rachael Ray, Våra bästa år (hehe..), Top Model, How I met your mother mfl ^^. Sen följde jag med mammsen till centrum en snabbis. Och jag kunde bara inte motstå detta nagellack trots att jag förbjudit mig själv att köpa fler...^^ Färgen är helt underbar! Det är verkligen jag. Namnet på lacket är också underbart, Vintage mint. Dessutom var det lätt att måla med (pga den breda borsten) och verkar hålla god kvalité. Ett himla bra köp! Lacket ingår i IsaDoras vårkollektion Nostalgia där inspirationen kommer från 50- och 60-talens glamourikoner. Faller verkligen mig i smaken då jag både älskar årtalen och pastellfärger. Den rosa/gröna ögonskuggan i kollektionen hade jag kunnat köpa bara för att den hette Cupcake, hur gulligt är inte det?



Vintage Mint nr 619



Anledningen till att jag egentligen inte behövde köpa ett till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0