Skön start på veckan

Hej hej! Har tagit en liten paus från pluggandet, ska strax börja med det igen. I alla fall, hade en lektion i skolan sen åkte jag och gjorde några ärenden i stan, lämnade bland annat in mina jeans på JC för uppläggning (varför, varför kunde inte mina ben ha vuxit fem centimeter till?!). Efter det hann jag lagom hem och äta lite lunch/mellis innan det var dags att bege sig till Friskis. Ett jympa medel pass blev det och idag var det jobbigt! Shit vad Friskis ledarna är speedade ^^ Fast det är ju bra, så att man blir peppad. Har bestämt mig för att köpa ett terminskort nu så det ska jag fixa på torsdag, måste också gå och fylla i en blankett om uppsägning av mitt Medleykort. Irriterande att man har två månaders uppsägningstid, sjukt tycker jag. Men inte mycket att göra åt. Nej nu blir det plugg igen. Och sen blir det nog ett eller två Vänner avsnitt, underbara serie. Himla bra köp den där boxen! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0