Uggs

Hej hej! Har haft en riktigt slapp förmiddag, titta på några inspelade Top Model avsnitt, lyssnat på musik och målat tånaglarna i mitt underbara ljusrosa lack. Nu är det kanske dags att sätta fart. Tänkte ta en sväng till centrum och titta lite. Skulle verkligen behöva en svart bh. Och så är jag väldigt sugen på det trejde nagellacket i Nostalgia kollektionen...Ska försöka låta bli men vi får se. Skulle vilja köpa nya Uggs också eftersom jag nu lyckats förstöra mina. Blir så sjukt arg på mig själv, här köper man svindyra skor och tar inte hand om dom ordentligt och sen kommer slaskvädret...Dom fick en sån här saltrand och så skulle jag försöka borsta bort det men då blev mockan förstörd...*snyft, snyft*. Tycker det är så snyggt med svarta men nästa gång ska jag nog köpa ett par i en färg som inte blir lika lätt förstörd. Är inte heltänd på bruna men de lila och rosa är riktigt coola. Dock inte så lätt matchade. Fast i och för sig är väldigt mycket i min garderob svart så det borde inte vara ett så stort problem. Undrar om det ens finns några kvar i dom färgerna? Hoppas för nu blev jag verkligen sugen!
Men nu är det dags att klä på sig och starta dagen hejsvejs!


                                                               Vill ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0