Lite shopping

Hej hej! Vad ansträngande det var att shoppa idag! Haha höll på att gäspa käken ur led på vägen hem. Hittade det jag skulle i alla fall så jag är jättenöjd!
En push up bh från Lindex för 149:- blev det. Det var den första jag provade och den satt perfekt, visst bara älskar man när det händer! Och sen köpte jag hörlursmuddar eftersom jag tappat en sån. En förpackning med tre stycken, varav två par medium och ett par small kostade 80:- på Teknik magasinet. Vilket rån tycker jag! Speciellt eftersom jag bara kan ha small. Vad ska jag med två par medium till?! Dumt att man inte kan köpa bara den storleken man vill ha. Dessutom var dom svarta, jättesmidigt när man har en svart väska. Om nån trillar av i väskan kommer jag ju inte se den. Fult också eftersom hörlurarna är vita. Men men nu ska jag inte gnälla mer. Ska börja laga mat, tror det finns köttrester så kokar jag väl potatis till och blandar bearnaisesås. Och sen måste jag börja göra mig klar för ikväll ska jag på bio med Ida! Shutter Island ska vi se, den verkar bra men lite läskig...^^ Hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0