Valentine's day...

Hej hej! Idag känns det som att det äntligen håller på att vända. Men är fortfarande helt igentäppt i näsan, hostig och slemmig i halsen (fräscht det låter va?). Huvudvärken vill inte ge med sig än heller. Sån jäkla otur jag hade att jag skulle vara sjuk denna vecka! Som ni kanske förstår så missade jag min helg *snyft, snyft*. Och där försvann typ halva lönen...Men men, hälsan är ju faktiskt viktigare. Tur i alla fall att jag jobbade extra i onsdags, ska jobba en till extra onsdag också. Så det väger upp lite. Men nu är jag sjukt trött på att vara sjuk! Är sjukt trött på att vara singel också. Idag är det ju Alla hjärtans dag om någon lyckats undgå det. Så himla roligt när man inte har någon, eller hur? 

                                       Would you be my Valentine?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0