Sjuk :'(

Hej hej. Ligger här i sängen och tycker synd om mig själv. Näsan är helt igentäppt, ögonen bara rinner, huvudet värker och halsen är svullen och öm. Usch usch! Trodde faktiskt inte att det skulle bli så här illa. Förstod redan igårkväll att jag inte skulle kunna gå till skolan men jag trodde att det skulle bli bättre framåt dagen. Men det blev det icke, snarare värre. Hittade ingen som kunde jobba åt mig så jag bet ihop och begav mig dit. Och fy fasiken vad det var hemskt! Trodde jag skulle dö! (Nästan i alla fall). Men jag överlevde ju. Får hoppas att jag mår bättre till helgen då jag ska jobba igen. Det som var så sjukt irriterande idag var att jag egentligen inte skulle ha jobbat, tog ett extra pass. Det är just min tur det. Men extra pass = extra pengar. Fast idag var det faktiskt inte värt det, blev så mycket sämre efter att jag varit där. Men nu är det ju skönt när det är över. Ska ta och värma vetekudden nu (det är ruggigt kallt i mitt rum!) och sen ska jag sova. Hejsvejs och godnatt


Kommentarer
Postat av: G2 / Gosia

Pringels har jag alrid ätit med dipp om jag ska vara ärlig, haha

2010-02-11 @ 13:19:47
URL: http://gosias.blogg.se/
Postat av: G2 / Gosia

Ja, nu jävlar måste jag smaka på det ;) blir kanske att dra till affären senare och prova, haha

2010-02-11 @ 16:47:31
URL: http://gosias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0