Sickla köpkvarter

Hej hej! Var och shoppade ett par timmar igår i Sickla så när jag kom hem var det middag och sen var jag helt däckad. Och idag har jag pluggat inför demokratiprovet på tisdag, därför det inte blivit något bloggande. I alla fall så hittade jag väldigt mycket igår! Det blev ett par jeans, en väska, en kofta, en tunika och en film. En lyckad men dyr shoppingrunda med andra ord ^^ Måste säga att Sickla hade väldigt bra utbud av affärer och bra öppetider. Lugnt och skönt var det också.

        Underbar och praktisk väska i skinn från Maharani of Tirapunji 1 099:-



Söt tunika från Lindex 249:-



Crocker Pep! jeans från JC 399:-



Och så var jag bara tvungen att köpa en till klassiker till min Disney samling...Hehe (A) Men nu måste jag fortsätta plugga hejvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0