Dålig dag...

Och vad gör man då? Man shoppar! Dock hann affärerna stänga innan jag hunnit göra allt jag tänkt men bodylotion, nagellack och kosttillskott blev det. Har aldrig trott på sådant (kosttillskott alltså) men läste i Cosmo att det kan hjälpa håret att växa så jag tänkte att det skadar ju inte att testa. Vill och hoppas nämligen att jag kan spara ut håret lite grann till studenten. Men det är mindre än fyra månader kvar så det kanske är att hoppas för mycket. Men försöka ska jag! Nagellacket jag köpte är förresten också från IsaDoras vårkollektion, Bardot Pink heter det. Också supersnyggt. Blir till att testa på lördag eftersom jag har bageri imorgon. Suuuck. Tror förresten att jag är mjölallergiker. Bra va? När man utbildat sig i tre år till bagare/konditor. Det kliade som satan när jag kom hem idag på hela kroppen och i ögonen. Måste alltid kasta mig in i duschen när jag kommer hem efter att ha varit i bageriet. Skit jobbigt är det. Det kliar verkligen så att jag blir tokig. Och idag fick jag nog så nu är läkartid bokad. Hatar att ringa vårdcentralen och bara för det så är det alltid nån grinig tant som svarar. Det fanns ingen tid förrän 10:e mars och när jag frågar om jag inte kan få komma tidigare eftersom det är ganska akut så säger hon "blir 12:e mars bättre?". Det är ju senare säger jag och då säger hon "Jaaa...?". Hallå?! Aja, nu ska jag kasta mig i soffan. Mår inge bra idag, känner mig febrig, ont i halsen och jätteont i magen. Trist när jag började må bra igen. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0