Ballerina kladdkaka!

Hej hej! Shit vad jag är trött! Ändå har dagen varit ganska chill. Vaknade utvilad, hade en lektion, åkte hem i några timmar och sen till jobbet där det var ganska lugnt. Förresten vilket underbart väder det har varit idag! Strålande solsken! Kändes nästan som vår (bortsett från all snö ^^). Stod t o m i dörröppningen till balkongen en stund och solade förut. Underbart, ge mig meeer!

Måste bara tipsa om dessa goda nyheter jag hittade på ICA i lördags, Ballerina Kladdkaka och Banana skids på påse! Lycka ^^ Kakorna var galet goda! Först var jag väldigt skeptisk till att doppa dom i mjölk (som det står på paketet att man ska för bästa resultat) men det var verkligen supergott! Ni bara måste testa!!! Men nu ska jag se klart ett program på tv4 fakta och sedan sova, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0