Onsdag

Hej hej! Mötet på jobbet tog bara en timme, skönt. Blev dock en lite längre promenad tidigare än tänkt. Vandrade ner till Alby, ut i kohagen och fotade lite. Dessvärre blev bilderna inte så bra (och de som blev bra går inte att ladda upp, det strular igen). Men det var inte det ultimata att ge sig ut och fota idag. Har riktigt ont i halsen igen, är nästan helt handikappad av träningsvärken och så glömde jag ta astmamedicinen innan jag gick ut. Smart! Tror jag var ute i typ två timmar så var helt slut när jag kom hem. Och kippade efter luft. Tänk att det ska vara så svårt att komma ihåg... Men skönt var det ändå! Och nu kan jag bara dega resten av veckan om jag känner för det eftersom jag redan tränat tre gånger ^^ Lär väl inte orka så mycket annat ändå om nu förkylningen bryter ut. But let's hope it doesn't. För på lördag ska jag på massagen som blev inställd idag. Hade tänkt inhandla julklappar också. Men nu skriker min stackars mage efter mat. Åt köttfärssås till middag och blir alltid illamående av det så åt inte så mycket. Så nu blir det mackor och O'boy! Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0