Jahapp

Fortsätter att trycka i mig C-vitamin men mår jag nå bättre då? Knappt! Blir nog soffan för min del imorgon. Inte mycket att göra åt. Tur att nyår inte är min favoritdag på året...

Tog en liten promenad tidigare, i luuugn takt. Kände att jag höll på att kävas här inne. Det var skönt med lite frisk luft men för övrigt var det inte så behagligt. Gjorde ont i hela kroppen. Det var ju så satans kallt också. Men det var vackert med alla ljusslingor och adventsljusstakar som lyste upp i fönstrena. Dock längtar jag tills de försvinner, för jag vill ha vååår och sommar!

Nu ska jag läsa lite i arkivet och reflektera över allt som hänt 2010.



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Önskar dig ett Gott Nytt År! :D

2010-12-31 @ 12:31:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Sannie

Gott nytt år! Hoppas du får en awesome nyårsafton! :)

2010-12-31 @ 15:13:19
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0