Hela världen i min hand

Har ju haft ont i halsen till och från ett tag, och nu har jag åkt på en fet förkylning kan jag säga. Kunde inte sova igår heller, det gjorde ju inte saken bättre. Låg och vred och vände på mig, blev varm, blev kall, blev hungrig, blev kissnödig och så där höll det på ni vet. Somande inte förrän halv fyra. Så var lagom pigg när mamma väckte mig fyra och en halv timme senare. Men vi hade bestämt att vi skulle åka till stan och uträtta några ärenden. Först trodde jag inte ens att jag skulle ta mig upp ur sängen, hela kroppen värkte. Men till slut blev jag tvungen eftersom jag var så galet hungrig. Efter frukosten kändes det en smula bättre och jag ville så gärna få sakerna gjorda så vi åkte till stan i alla fall. Är glad att vi gjorde det, mådde lite bättre för en stund och allt gick för en gångs skull min väg. Men herregud vad tungt det var att gå till jobbet sen... Men det gick okej och jag fick gå tidigare. Otroligt tacksam över det. Det roliga är att jag jobbade istället för en kollega som var sjuk så blev jag själv så dålig ^^ Ska belöna min hals för allt slit med lite Ben&Jerry's nu, men först kommer här sakerna jag köpte idag (för pengarna jag fick av det yttepyttiga lilla guldhalsbandet!) ; 

           julgranskula från Indiska 35 kr, köpte två är helt förälskad i dem!


                                  underbar baskofta från Esprit 399 kr



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0