Glöm inte det

Blir så ledsen, så ledsen... Har sådana problem med att ladda upp bilder. Har jag riktigt tur går det att få upp en eller ett par bilder, men oftast samarbetar det inte med mig alls. Som nu. Vill ju visa mina fina tryfflar! Det har varit så här i flera veckor... It's driving me craaaazy! Provade nyss på brorsans dator så det är inte min dator det är fel på. Antingen är det vårt internet eller blogg.se. Får försöka om en stund igen. För nu ska jag ha lite mys, ska ta en lång dusch, lägga i en hårinpackning, smörja in mig med havtornsoljan, peela ansiktet och måla naglarna. Det är viktigt att ta hand om sig själv, speciellt så här i vinterkylan. Glöm inte det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0