Träffat Maddis

Hej hej! Sitter här och hostar och nyser igen. Den förbaskade förkylningen har tagit ett nytt grepp om mig. Just när jag började må bra igen, typiskt! Men jag träffade Maddis idag i alla fall. Åkte in till stan redan vid tolv och var där ganska många timmar. Vi har bokstavligen sett varenda millimeter av H&M på Hamngatan idag. Tror vi var där inne i typ två timmar! HAHA. Men vi hade sjukt mycket att prata om så vi gjorde liksom det samtidigt. Madde kom ut med en stoor kasse och jag med en liten. Innehållandes en kjol som jag är helt förälskad i och en t-shirt som jag tyckte var ball men är lite osäker på. Ska prova igen imorgon. Det var i alla fall supermysigt att träffa Madde och nu framöver kommer vi kunna ses oftare! Vi såg på Inception (som jag fick i julklapp!) efter shoppingrundan, gud vad jag älskar den filmen! Så jävla grym. Madde tyckte att den bara var helt ok. Ska få henne att se den igen någon gång. Den blir faktiskt ännu bättre då. Men nu ska jag äta lite pommes, béarnaisesås och lövbiff hehe. Är man sjuk så är man. Då gäller det att passa på när man har aptit. Sen blir det lite Ben&Jerry's, har galet ont i halsen. Men nu piper maten hejsvejs!

bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0