Nu, nu, nu!

Ååååååh jag vill tatuera mig nuuuu. Nu, nu, nu! Lillebror och lillasysters hyllningstatuering får helt enkelt vänta för jag kan verkligen inte bestämma vart jag ska placera den. Däremot har jag bestämt mig för en annan tatuering. Har länge tänkt att jag vill göra något som representerar det. Och nu vet jag precis vad jag vill göra och vart jag vill göra den. Ett frågetecken är dock, vart ska man göra den? East Street eller House of Pain? Eller någon annan studio? När jag besökte East Street när jag skulle göra min text så tyckte jag inte att jag blev behandlad som en seriös kund. Dessutom vägrade de göra texten så liten som jag ville ha den, de tyckte minsann att den skulle täcka hela armen på mig. Därför tvekar jag. Men alla säger ju att de ska vara så bra där... Help me!

Men nu ska jag försöka sova. Mår inge bra alls men är inte alls trött heller. Suck för det. Men tittar på några avsnitt Vänner i sängen så lär jag väl somna någon gång. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: a n n a

sv; tack så jätte mycket :)

ritar du själv?

2010-12-14 @ 19:55:03
URL: http://anokens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0