Minnet är bra men kort?

Hej hej. Sjuk Bella här. Har haft lite feber idag så var faktiskt hemma från jobbet. Aldrig kul att förlora tider men jag har ju jobbat en del extra och kämpade hela förra veckan när jag var sjuk men idag sa kroppen ifrån. Kunde knappt sova inatt, vaknade hur många gånger som helst för att jag var tvungen att snyta mig. Kunde nästan inte andas för att jag var så igentäppt. Men nu är det lite bättre och febern är borta så förhoppningsvis kan jag gå till jobbet imorgon. Knarkar apelsiner och clementiner så jag har ont i magen för att det ska vara möjligt. Och för att jag ska vara frisk på fredag. Vem vill fira in det nya året med att vara sjuk liksom? Inte jag i alla fall! 2011 ska bli ett bra år minsann! Det slog mig förresten nu att jag inte alls kommer ihåg vad jag gjorde förra året på nyårsafton, illa! Det beror inte på alkohol alltså (jag dricker ju inte) utan det beror enbart på dåligt minne. Herregud fortsätter det så här kommer jag vara senil innan jag fyller 30... Haha. Nä nu måste jag ta och kolla i arkivet vad jag gjorde förra året! Sen kryper jag ner i soffan igen och ser en till film. Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0