År 2010

År 2010 har varit ett händelserikt år, dock inte lika turbulent som 2009. Under 2010 blev jag stolt Världsförälder, svischade ner för skidbackarna på påsklovet,  åkte buss (!) med klassen till Belgien, fyllde 19, tog studenten (och fick en Kitchen Aid i studentpresent!!!), drog på sol- och badsemester med familjen till Grekland, höll på att dö av värmeslag då supervärmen intog Sverige, gick på bio 12 gånger, tog modet till mig och gick en snabbkurs i franska, köpte min allra första systemkamera, spenderade en vecka i mitt älskade Frankrike och förlorade en vän, någon jag trodde alltid skulle finnas i mitt liv, någon jag litade på. Trots det sistnämnda och det faktum att denna sommar inte blev den bästa, som jag trodde den skulle bli så, har 2010 varit ett riktigt bra år. Och jag tror, jag känner att 2011 kommer bli ännu bättre!

Blev ingen fest ikväll för min del som ni kanske förstår. Kände mig inte tillräckligt kry för det. Men jag och syster kör på en riktig myskväll! Åt tacos till middag, favorittröjan är på, dippen står i kylen och godiset på bordet. Så det går ingen nöd på oss inte! Nu blir det film, hejsvejs och GOTT NYTT ÅR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0