Isadora nr 801

Hej hej! Nyvaken Bella här ^^ Tog nämligen en liten tupplur framför tvn. Inte direkt planerat men jag kunde inte hjälpa det. Det var efter middagen, blir alltid så fruktansvärt trött då. Men jag har inte bara segat idag, jag var minsann ute och tränade i förmiddags! Blev en promenad/joggingtur. Samma sväng som häromdagen men idag var det mycket tyngre. Men var inte mentalt lika peppad idag. Lyssnade på depplåtar först eftersom jag kände för det. Men när jag bytte till Release me med Agnes blev det fart på benen. Tror det sitter i från jympapassen där låten var med haha. Det var sista spurten då.

Följde med mamma en sväng till centrum efter det och unnade mig att köpa det svarta nagellacket i Graffiti-serien också. Det är ju bara så coolt! Ska provmåla det någon annan dag för nu har jag ju så fina, nymålade naglar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0