Sunday

Halloj! Är seeeg. Måste seriöst vända tillbaka dygnet. Gick och la mig vid tre och sov till elva. Tycker inte om att sova bort halva dagen men det är ju inte så fint väder idag i alla fall, skillnad är det om det är strålande sol. Då får man ju ångest om man sovit bort massa soltimmar. Men nu ska jag sminka mig och så, ska träffa Anna-Karin i stan för en fika. Ansträngande, att sminka sig alltså... Såå skönt det var i förrgår när jag gick och la mig utan att tvätta bort mascaran. Då var det ju bara att gå upp så var man klar. Men på onsdag ska jag till Helén för ansiktsbehandling. Ska färga ögonfransarna igen då. För nu är dom alldeles blekta. Man blir beroende haha. Men det är ju ofarligt och inte speciellt dyrt så det är helt klart värt det. Nej, nu måste jag sätta fart! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0