Mörkt och kallt

Hej hej! Lite dålig uppdatering men igår efter jobbet åkte jag till Malin och såg på film med henne och Gurra, sov kvar där och orkade aldrig blogga innan jag stack till jobbet idag. Jobbar imorgon också sen är jag ledig till lördag då det är inventering halv åtta på morgonen. Inte speciellt roligt men det är ju extra pengar så det är ju bra. Det börjar förresten bli mörkt och kallt nu om kvällarna, me like! Hösten är nästan här, det saknas bara lite högar med vackra löv. Vad jag ska fota då! Men nu tänker jag krypa ner i sängen och titta på Sex and the city eller ska man orka läsa kanske? Haha. Vi får se. Godnatt!  


                                               gammal bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0