Vill ha nu

Halloj! Idag gick det ganska snabbt och smidigt på jobbet. Har sovit dåligt inatt men är ändå inte riktigt lika trött idag som jag var igår. Så har nu både bakat (lovade Malin kolakakor imorgon nämligen ^^) och rensat bland mina skor. Två par som inte använts så ofta för att dom är obekväma rök. Måste ju göra plats för lite nya skor. Att bero på skor så kommer dom där as snygga skorna som jag villl ha inte ut i butik förrän v.37! Jag vill ha NU! Något annat jag vill ha NU är dessa fantastiska filmer! Drygt en månad kvar till den första släpps. Segt!   

          22/9                13/10              3/11                  ?                     ?

                                                    bildkälla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0