Dramaten? - Nej tack!

Hej hej! Har precis varit och handlat, det var inte så mycket varor men bara tunga så trodde nästan att korgen skulle gå sönder ett tag ^^ Jobbigt det var att bära hem! Förstår varför man handlar med en dramaten (säger man så?) men dom är ju så ruskigt fula. Då släpar jag hellre eller går flera gånger till affären. I alla fall, är sjukt trött idag också. Så det blir nog inget problem att lägga sig tidigt. Ska ta lite frukt strax så att jag piggnar till lite och kan få något gjort av det jag tänkt göra.

Det var förresten mycket trevligt att träffa Malin förut. Det var läängesen sist. Men nu när vi inte går i skolan längre ska det nog finnas tid att träffas lite oftare. Vi lunchade på ett jättemysigt fik på söder som hette Café Blå Lotus. Tyckte först att det lät väldigt dyrt med 74:- för ett glas färdigköpt apelsinjuice och en baguettemacka. Men det visade sig vara värsta hälsomackan med massa groddar, sallad, rivna morötter, rödlök (som jag petade bort såklart) och ost så det var väl ganska prisvärt. Bra service också.  Efter en stund kom Malins kompis Julia dit och gjorde oss sällskap. Alltid trevligt att träffa lite nytt folk :)

                                              Jag och Malin


                                                Malin och Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0