Hur ont gör det egentligen?

Har blivit grymt sugen på att köpa en epilator. Liksom hur kul är det att raka benen och känna stubb redan dagen efter? Ibland tycker jag att det t o m går snabbare än så! Sjukt. Och galet irriterande! Därför känns en epilator som en perfekt lösning. Frågan är bara, hur ont gör det egentligen? Men efter att ha sökt runt på internet och tittat på videos på youtube så verkar det som att dom nyaste modellerna inte är så farliga. Silk-épil 7681 Wet & Dry från Braun är den som efter det jag hittat verkar bäst. Enligt en sida blev den bäst i test 2010. Dock är priset lite saftigt, 1 599:- kostar den på Expert.se. Men om den fungerar så bra som folk säger och man får lena ben upp till tre, fyra veckor är det ju helt klart värt det. Jag blir fan glad om det håller sig en vecka. Tre, fyra veckor vore ju rena himmelriket! Nä, mår jag bättre imorgon går jag nog ner till Expert och köper den! Får hoppas att dom fått in den bara. Den butiken brukar inte vara så välsorterad... Tycker dessutom att man som tjej och halvt okunnig blir behandlad som om man vore en idiot när man ska handla teknikprylar där. Hatar sånt! Annat var det när jag tog mig bort till Lidingö och köpte kameran på Expert där. Det kan man kalla service! Men men nu ska jag spela kort med mamma och syster. Hejsvejs! 



bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0