Semester!

Hej hej! Hade en tuff men bra dag på jobbet. Tur att man har så underbara kollegor. Tiden går verkligen så mycket fortare när man har roligt. Men nu känns allt inte så värst roligt. Den här sommaren skulle bli så himla bra. Skulle åka utomlands två gånger och sen skulle det bli roadtrip till västkusten. Men icke. Är besviken och ledsen. Skönt att jag ska bort till mormor några dagar. Kanske åker till henne igen nästa vecka om inget annat dyker upp. Eller så kanske jag tar en tripp själv någonstans. Om jag vågar det vill säga.

By the way såg jag att jag laddat upp fel bild imorse. Hade lite bråttom till jobbet. Men men. Lägger att bero på det upp lite bilder från Grekland strax som jag missat att visa. Nu ska jag kasta ner lite kläder i en väska, ska ju bara vara borta tre dagar så orkar inte anstränga mig denna gång haha.

             Och just det, nu har jag två veckors semester! Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0