Det gör ONT

Oj, oj, oj säger jag. Klart jag visste att det skulle göra ont men a a a a h ! Nästan värre än att tatuera sig ju! Ena vaden lyckades jag med... HAHA! Sen fick det vara nog, det var ändå middagsdags. Hur ska man orka göra hela båda benen? Men jag är fast besluten, jag ska lära mig, jag ska lyckas! Fortsätter med det andra benet imorgon... Det kommer ju inte vara lika hemskt efter några gånger och övning ger färdighet. Tänk bara hur underbart resultatet blir sen!

Det blev alltså den senaste epilatorn från Braun som jag tittat på. Köpte den på Elgiganten för 1490:-. Tror som sagt att den kommer vara väldigt bra när man lärt sig och vågar lite mer. Nej nu måste jag fixa mina naglar, dom ser för gräsliga ut. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0