Dags för jobb

Hej hej! Är otroligt seg idag. Skulle helst bara lägga mig i sängen och sova bort resten av dagen. Men idag är det tisdag vilket betyder jobb. Bara fyra timmar men känns väldigt ansträngande att ta sig dit just nu. Förkylningen har inte gett med sig och den suger verkligen musten ur mig. Men jag tänkte cykla i alla fall. Behöver det. Cyklar i god tid så jag kan ta det lugnt. Förresten är det ju löning imorgon, då får jag se lönespecen idag! Så något att se fram emot i alla fall. Ska hoppa in i duschen nu, visar fler bilder från igår ikväll. Hejsvejs!


                                                 bild från igår


Kommentarer
Postat av: Johanna på UNICEF

Hej Världsförälder!



Johanna heter jag och jobbar med webben på UNICEF, vi har precis startat närverket: Bloggare för varenda unge - och då du tidigare har skrivit om oss undrar vi nu om du har lust att bli en del av det - en viktig länk i en stark kedja av människor som kämpar för alla barns rätt till överlevnad och utveckling. Och det är absolut kravlöst! Kika gärna in på sidan: Bloggare för varenda unge: (http://www.unicef.se/stod-oss/bloggare-for-varenda-unge)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0