Nöjd, nöjd, nöjd!

Hej hej! Är så himlans trött. Timmarna på ICA gick superduper långsamt idag. Verkligen helt galet. Tittade på klockan vid ett tillfälle och trodde att det gått en timme, men icke bara 25 minuter. Haha. Men det blev lite knäppt för jag fick sluta tidigare i skolan så jag kom en halvtimme tidigare till jobbet. Ville ju inte direkt promenera bort eftersom det regnade och jag hade mina älskade UGGs på fötterna. Tänk att det snöat större delen av dagen! Sjukt. Men trots dåligt väder och dom sega timmarna på jobbet så är jag glad! Fick nämligen ett till provresultat idag, även det VG (så nöjd!) och så fick jag min lönespec, denna månadslön räcker till att betala Greklandsresan! Får t o m några hundralappar över. Så skönt det är när man ser att ens slit lönar sig! Tummen upp för mig! Nu ska jag krypa ner i sängen hejsvejs och godnatt!


Kommentarer
Postat av: FLOOSAN

söt bild

2010-04-22 @ 10:03:19
URL: http://floosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0