Top Model 13

Hej hej! Mår faktiskt riktigt bra idag *peppar, peppar, ta i trä*! Hoppas att det fortsätter vara så här fint väder, det har verkligen fått mig att vakna till liv igen. Så himla härligt när man fått färg i ansiktet och fräknarna börjar komma. Då ser man frisk ut. Helt ärligt har jag sett döende ut hela vintern. Mår alltid så bra när jag kommer hem från träningen också, är helt uppe i varv resten av kvällen. Så nu har jag faktiskt fått lite saker gjort, har fixat lite i mitt rum, vaxat mig och nu ska jag plugga! En timme tänker jag ägna åt pluggandet sen ska jag se på Top Model 13 (som jag spelar in nu). Visst är väl denna säsong helt underbar! Tyra Banks är helt undebrar! Denna säsong är ju bara för korta tjejer! Det är verkligen helt fantastiskt. Och tjejerna denna säsong är bland de vackraste som varit med, mina favoriter är Rae och Laura. Nej nu ska jag sätta fart så jag får se det sen, det är min morot! Hejsvejs!


bild: www.tv.nu


Kommentarer
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

sv: tack detsamma! :)

2010-04-13 @ 17:04:36
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0