Stressad!

Hej hej! Håller på och bakar, baguetter och grekiskt lantbröd. För projektarbetet. Jag som lovade mig själv att bli klar med projektarbetet i god tid och nu sitter jag här dagen innan och har lite smått panik. Så det kan gå. Men igår hade jag verkligen tänkt plugga ett par timmar. Men vet ni vad? Jag blev så extremt trött så jag somnade nästan sittandes vid datorn. Så jag la mig i sängen (det var knappt så att jag kunde resa mig för att lägga mig i den) och sov typ en och en halv timme eller nåt sånt. Jag var verkligen helt borta. Medan jag sov ringde mobilen tre gånger, hur ofta händer det liksom. Först var det mamma två gånger och sen ringde Ida "Hej! Jag ska på kickboxning halv tre ska du med?". Hahaha nej! Vi hade liksom redan gått värsta långpromenaden. Så jag somnade om en stund innan jag gick upp för att göra mig iordning och möta upp Ida i centrum. Vi köpte jordgubbar som vi aldrig hann äta för vi åkte och träffade några av Idas killkompisar efter middagen. Det var verkligen jättetrevligt. Vi såg på Supersugen, så skön den filmen är alltså. I alla fall, så jag tänkte mumsa på jordgubbarna nu medan jag skriver på projektarbetet. Måste vara lite effektiv igen nu. Visar bröden sen hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0