Paus

Hej hej! Har tagit en liten paus eftersom båda degarna står och jäser. Så nu sitter jag och mumsar på en Ben&Jerry's glass. Hade ju tänkt vara nyttig (fram till helgen) denna vecka. Men det gick sådär. Igår var jag jätteduktig för folk handlade hur mycket godis, chips, ostbågar, glass och läsk som helst på jobbet. Var sjukt suktat (det är faktiskt en jobbig sak med att sitta i kassan ibland ^^) men jag stod emot! Så imorse i chokladrummet kom jag helt plötsligt på mig själv med att stå och äta chokladpellets (sådana här små "prickar" som man smälter). Attans! Så nu kunde jag lika gärna äta en glass (A). Haha. Nej nu ringde timern, skriver mer sen igen!

Dessa glassar säljer vi förresten 4 för 20:- på min ICA just nu. Galet bra pris!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0