Grattis lillasyster!

Hej hej! Idag fyller världens bästa lillasyster 10 år! Tänk att hon blivit så stor. Snart växer hon väl om mig också ^^ När vi kom in och grattade henne imorse hade sötnosen redan varit vaken en timme. Själv var man så trött så efter firandet och frukosten gick jag och la mig och sov typ två timmar till. Haha så himla skönt! Sen blev det lite bråttom att baka och fixa innan gästerna skulle komma. Jag gjorde kolakakor och lillasyster gjorde en kladdkaka. Det har varit full fart här hela dagen, vid halv två kom våra gamla grannar på fika och sen vid fyra kom bonuskusinerna på middag. Jättemysigt har det varit. Nu blir det himla tomt här för lillasyster åker till pappa och mormor som varit här ett par dagar åkte hem idag. Inte lika kul. Men men. Här kommer lite bilder från dagen :)



Så här glad blev systeryster när hon fick en berlock i form av ett tennisracket från Thomas Sabo av mig och storebror



Jag blev också uppvaktad av mormor till min stora förvåning (fyller ju år först om en månad men mormor kommer inte upp då). Innehållet i asken var dock inte lika förvånande eftersom jag var med och köpte det ^^



Älskar halsbandet! Ska ha det på studenten! Önskar mig den rosa blomman att hänga på det, så länge hänger min I berlock där.



By the way har jag haft en låt på hjärnan hela dagen som jag gått och nynnat på. "Han tog av sig sin kavaj och sparka av sig båda skorna och så spotta han ut snuset och sa min sköna får jag lov...Lalalalalalala..." Haha ^^ Men jag gillar den låten faktiskt, det är Allsång, det är sommar. Men nu ska jag se på tv och äta upp resten av daimglassen. Har haft en riktig frossarvecka, not good, men ibland måste man unna sig. Ska försöka hinna träna lite mer denna vecka. Blir Friskis imorgon som vanligt och på fredagkväll blir det nog tennis med lillasyster och pappa. Får köra lite sit ups framför tvn sen haha hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0