Varför är det så?

Vilket hat jag känner mot Telia just nu! Hat kanske är ett starkt ord, men riktigt irriterad är jag. Varken tvn eller internet har fungerat på någon timme. Och det är verkligen inte första gången! Jag var mitt i ett program, i pausen skulle jag bara kolla vad som gick på en annan kanal och då blev allt svart. Provade stänga av boxen, ingenting. Drog ur strömmen, ingenting. Häromdagen la telefonen av också samtidigt som boxen hackade sig varannan minut så att ljudet försvann vilket gjorde att jag fick pausa och sen sätta på igen varje gång det hände. Sjukt irriterande! Men den filmen skulle de ta bort från räkningen så det hoppas jag verkligen att de gör!

I alla fall så mår jag fortfarande dåligt. Har varit jätteyr, illamående och haft konstant hjärtklappning idag. Ganska läskigt faktiskt. Och så känner jag mig så himla svullen i halsen. Vad är det för fel på mig? Min kropp är helt messed up. Fattar inte varför, visst jag kanske inte är jättebra på att äta varierad kost. Men jag försöker äta nyttigt, äter mycket frukt och grönt. Mer än de flesta jag känner i min ålder, ändå är det alltid jag som blir sjuk, varför är det så? Men jag får typ aldrig feber, har ofta ganska låg temperatur fast jag känner mig jättefebrig. Vilket absolut inte är någon fördel, tvärtom. Folk tycker bara att man är mesig om man är hemma fast man inte har feber och så finns det inget man kan göra åt det. Har man hög feber så kan man få penicillin, det får man ju inte annars eftersom det inte biter på virus. Så allt man kan göra är att vila, proppa i sig vitaminer och vänta ut det. Det är hopplöst. Helt jävla hopplöst. Bläää.... Är inge trött alls, sov visserligen en stund förut idag när jag mådde som sämst det är säkert därför jag inte är trött nu. Ska göra mig klar sen blir det något Vänner avsnitt i sängen. Hejsvejs och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0