Trötter

Hej hej! Helt slut nu efter två dagars skola och jobb haha ^^ Nej men är så himlans trött, ska sova strax. Det gick faktiskt väldigt bra på jobbet både igår och idag, tyckte t o m att det var kul att sitta i kassan och träffa folk. Det kändes bra att vara tillbaka i verkligheten. Skoldagen däremot var inte lika rolig. Hade först naturkunskap, inte direkt mitt favoritämne. Vi såg på någon film om en skalbagge och en om rymden. Råkade somna under den sistnämnda, satt och nickade. Egentligen tycker jag att det är väldigt intressant men det blev lite för mycket tror jag. Sen hade jag min första bildlektion, det var ganska kul. Läraren verkar bra också. Efter det slutade vi, skönt att slippa svenskan! Hann precis hem och käka och vila lite innan det var dags att åka till jobbet. Men nu måste jag verkligen sova..(A). Har visserligen inga vanliga lektioner imorgon men ändå. Vi ska gå igenom kurserna och så. Behöver min skönhetssömn, på allvar. Ser riktigt sliten ut usch usch. Hejsvejs och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0