Friscus

Hej hej! Har nu för första gången sen i tisdags rört mig utanför lägenheten. Följde med mamma och handlade. Blev en sväng in på Kicks där jag köpte ett nagellack, ett till sånt där ljuslila från Depend. Älskar verkligen den färgen. På ICA hittade jag en rolig sak i kyldisken. Nämligen en ny juice från Bravo, Friscus. Smakar som vanlig äppeljuice och ska vara bra för den som lätt blir förkyld. Som gjord för mig med andra ord. 1 dl innehåller 100% rekommenderat dagligt intag av vitamin C. Bra va? Mår förresten mycket bättre idag. Bara lite hjärtklappning och lite huvudvärk. Så ikväll blir det myskväll hos Ida. Behöver vara lite social känner jag. Det kommer göra mig gott. Nu ska jag måla naglarna klart och sen ska jag snart möta upp Ida. Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0