Fånig mardröm

Hej hej! Gick till skolan idag. Så fruktansvärt tråkigt. Vi har börjat med samhälle nu men jag känner inte riktigt att det ger så mycket. Det var visserligen min första lektion men i alla fall. Efter det hade vi projektarbete i typ 50 min och sen var dagen slut. Skönt. Men om drygt en timme ska jag ta bussen till jobbet... Har verkligen ångest inför det idag. Har migrän och känner mig allmänt blä. Tur att det bara är fyra timmar.

En liten lustig sak då. Jag brukar alltid, när det går, klippa mig hos samma frisör. Tycker hon är jättebra. Så förra gången, i början på sommaren när jag skulle boka tid hos henne hade hon semester i en månad och så länge orkade jag inte vänta. Nu är det dags att klippa sig igen och jag drömde en "mardröm" häromdagen att hon hade semester i tre månader. Det skulle vara så typiskt tänkte jag. Och idag ringde jag för att boka tid, guess what? Hon har slutat för att plugga i tre år! Blev lite ledsen faktiskt. Jag tycker det är viktigt att man gillar sin frisör och att den har lite koll på hur man brukar klippa sig och så. Tycker inte alls om att byta. Men men. Visst var det allt lite roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0