Vill träna!

Hej hej! Sitter och glor på tv. Ska åka och jobba om typ två timmar. Känner mig så seeeeg. Mår faktiskt inte så bra heller, magen gör uppror av någon anledning och huvudet värker. Tråkigt men har nästan ingen hjärtklappningen nu så det är skönt i alla fall. Vill så gärna börja träna! Men jag avvaktar någon dag till, tar en promenad imorgon om jag mår bra. Det är nu cirka en månad kvar tills jag åker till Frankrike! Ska bli så skönt! Skulle dock gärna gå ner ett kilo eller två (eller fyra, fem) som jag lagt på mig innan dess så jag börjar bli lite stressad. Men innan jag åkte till Mallis körde jag ett fyra veckors program med powerwalk, det gjorde susen! Så det blir till att köra stenhårt på det. Men nu ska jag ta och fixa mina naglar hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: haha ja det kan man kalla skräptv ! :P

2009-09-22 @ 17:12:01
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0