Wienerbröd

Hej hej! Fy tusan vilken träningsvärk jag har idag! Jag och Ida tränade igår, en timmes powerwalk. Men sen när jag kom hem gjorde jag situps och armhävningar, det är det jag har träningsvärk av ^^. I alla fall, idag gjorde jag en wienerdeg helt själv. Det kändes väldigt bra och resultatet blev bra. Jag blev faktiskt nöjd för en gångs skulll. Ska inte skriva så mycket nu, måste göra mig klar. Om cirka en timme blir vi upphämtade av en gammal kompis. Vi ska ha filmkväll med några andra gamla kompisar också, det ska bli trevligt. Hoppas jag inte somnar till filmen bara...^^ Är sååå trött haha. På fredagar är man alltid helt sänkt, i alla fall jag. Men nu ska jag måla mina naglar, rosa eftersom det är rosa lördagen imorgon. Hejsvejs!





Kommentarer
Postat av: Erika

Fett gott!!! <3<3

2009-10-05 @ 12:18:24
URL: http://rilby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0