Solning på balkongen

Hej hej! Vilket fint väder det var idag! Riktigt härligt höstväder. Satt t o m på balkongen i en halvtimme och solade, i bara morgonrock. Så varmt var det. Tror bestämt att jag fick liiite färg på kinderna ^^. Ska lägga mig alldeles strax eftersom klockan ringer fem. Usch usch...Det är i alla fall fredag imorgon, något positivt. Dock ska jag jobba extra på lördag men börjar inte förrän elva. Så jag får sovmorgon ändå sköönt! Måste skärpa mig i veckorna nu, jag behöver nog faktiskt sova åtta timmar per natt. Det får bli mitt mål för nästa vecka. Nu ska jag lägga mig och läsa Utvandrarna, som visat sig vara rena rama sömnpillret. Haha nej men den verkar faktiskt bra, lite jobbigt språk bara, gammaldags. Men men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0