Solarium, bra eller dåligt?

Hej hej! Har precis varit och solat solarium för första gången. Har alltid var emot det men Ida tjatade på mig om att det minsann är bra också så nu gick jag med på att prova. Vet dock inte ännu vad jag tycker om det. Lite smått läskigt att ligga där i, och det kändes inte så super fräscht. Märker ingen större skillnad heller eftersom jag bara solade i fyra minuter, som rekommenderades första gången för min hudtyp ^^. Kanske syns lite grann senare?

Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt. Gick i en timme sen när jag gjort mig klar så hade klockan hunnit bli två och Ida skulle sluta tre så det blev inget stan besök. Istället följde jag lite senare med Ida när hon övningskörde mamma till en fest. Sen köpte vi godis, drömde oss bort framför Twilight och gick och la oss tidigt. Men det var jätteskönt, behövde en lugn kväll. Hade verkligen inte orkat göra något annat. Men nu ska jag duscha bort allt äckel från solariet och sen blir det plugg. Hejsvejs!

Förresten kom jag på att det nu bara är ca två veckor till jag åker till Frankrike!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0