Ooops

Hade glömt bort en läxa som är till imorgon så nu blir det mera plugg och lite fruktsallad. Sen blir det läggdags! 
Börjar bli lite så där hispig inför resan nu, imorgon är det bara en vecka kvar! Och jag har inte packat! De flesta människor, i alla fall de jag känner, brukar packa typ kvällen innan. Galet om ni frågar mig. Jag brukar typ börja packa två veckor innan jag ska någonstans, lite överdrivet kanske men jag vill liksom ha koll på läget och se till att allt är tvättat och så i tid. Dessutom tycker jag om att dra ut på den mysiga känslan av att man ska åka bort ^^ Så imorgon börjar jag packa! Men nu måste jag sätta fart, hejsvejs och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0