Calzone?

Hej hej! Sitter här och halvsover... Är så sjukt, sjukt trött. Ska verkligen bli skönt med helg! Att bero på rubriken då haha... Mammsen var inte hemma idag så jag gick till pizzerian. Hann bara säga hej innan han frågade "calzone?". Hahaha ^^ Jag brukar nämligen alltid äta calzone, och det blir väl pizza lite då och då...Dock inte så ofta som det kanske verkar nu! Men idag tog jag faktiskt margarita ^^ Är riktigt onyttig idag, först pizza och cola (brukar aldrig dricka läsk) och nu ska jag blanda dipp. Men idag orkar jag faktiskt inte bry mig. Gick en timme med Ida förut i alla fall så helt dålig har jag inte varit.

Idag var det fotografering i skolan. Klassen körde fjortistema...Fånigt tyckte jag, så jag stod över. Okej att spexa men man vill ju fortfarande se bra ut tycker jag. Egentligen fick man tydlig inte spexa heller så det blev inte riktigt som de tänkt. Men aja nu ska jag dra hejsvejs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0