Två år

Hej hej! Har haft en underbar dag! Imorse åkte jag och mammsen till Farsta centrum och shoppade. Hur mysigt som helst, det är inte så ofta vi har tid att umgås så. Det blev dessutom en väldigt lyckad shoppingrunda, visar bilder imorgon. Efter mötte jag upp Samuel för middag på restaurangen Green bull i centrum. Utåt ser det inte så roligt ut och det är inte världens mysigaste ställe men de har faktiskt väldigt god mat. Jag åt fläskfilé med pommes och bearnaisesås, mums! Samuel åt "Entrecote to go!" som det hette haha! Han bjöd eftersom vi firar hela två år tillsammans idag<3 Fick ett jättefint sånt här namnhalsband också, som jag önskat mig! Visar bild på det också imorgon. Av mig fick Samuel en klassiker, Björn Borg kalsonger ^^. Det är aldrig fel tycker jag, lite tråkigt kanske? Men människan vet ju inte vad han önskar sig. Killar är verkligen hopplösa att köpa presenter till. Eller hur? Men nu ska vi se på The proposal och ha lite mys. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0