Tänk om...

Vad arg jag blir på mig själv ibland. "Tänk om jag inte klarar provet, tänk om jag inte hinner göra läxan i tid, tänk om..." Så låter det för det mesta i mitt huvud. Ibland skulle jag bara vilja ruska om mig själv! Jag måste sluta tänka "tänk om". Och jag måste verkligen sluta tänka så långt fram. De senaste dagarna har alla möjliga tankar om saker långt fram i tiden snurrat runt i huvudet på mig. Jag tänker verkligen för mycket och det driver mig till vansinne, har haft svårt att koncentrera mig och glömmer bort saker. Nu är det skärpning! Och nu, när jag fått det ur systemet så måste jag försöka sova annars blir det inte roligt imorgon. Godnatt

En till semester skulle inte sitta fel...^^ Men men, det är ju jullov snart i alla fall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0