Små glädjeämnen

Kalla mig tönt men jag blir lika lycklig varje gång Buffé tidningen trillar ner i inkastet! ^^ Jag måste säga att jag är väldigt duktig på att uppskatta de små glädjeämnena i vardagen, som när posten kommer. Hur sjukt det än kan låta så tycker jag det är kul att kolla vad matbutikerna har för extrapriser. Sån är jag, och att storhandla är ett nöje enligt min åsikt. Är jag verkligen 18 år? Ibland undrar jag faktiskt.
Dagen gick i alla fall fort idag, och nu är det bara tre dagars praktik kvar! Jippi! Det har varit mycket bättre denna vecka så det känns skönt. Men det är rätt enformigt, tror jag nästan bara gjorde princesstårtor idag. Så både skar och brände jag mig klantig som man är. Skönt med fredag imorgon, och underbart med sovmorgon på lördag. Men nu ska jag ta och fylla i en lapp för vaccinationen. Vi ska gå ner och vaccinera oss idag om det inte är allt för mycket folk. Vet inte vad man ska tro eller göra, ena dagen står det om folk som dör i svininfluensan och nästa dör folk av vaccinet. Men nu har jag bestämt mig för att göra det. Snacka om att vaccineringen är ett hett samtalsämne just nu, överallt man går pratar folk om det. Men men nu ska jag som sagt fylla i lappen sen blir det lite speed läsning som jag skrev igår, med det menade jag att jag måste läsa så fort det bara går eftersom boken ska vara klar på måndag...Hejsvejs!

                               Haha diggar ni mina rabatter eller? ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0