NEW MOON!

Hej hej! Ligger i soffan och tycker synd om mig själv...^^ Det är nämligen så att jag har lite feber och fruktansvärt, fruktanvärt ont i armen efter vaccineringen. Jag skojar inte, det gör galet ont! Kunde knappt få av mig täcket imorse och att klä på sig var en match. Men jag gick till praktiken och plågade mig i fyra timmar sen fick det vara nog. Om en stund börjar jag nog göra mig iordning så att jag kvicknar till lite för om ett par timmar är det dags för NEW MOON! Det tänker jag minsann inte missa! Så det är bara att ta alvedon och bita ihop. Kommer glömma bort hur dåligt jag mår så fort jag sätter mig i biosalongen. Dessvärre ska jag jobba i helgen men det är likadant där, bara att bita ihop...Äsch lika bra att hoppa in i duschen nu, hejsvejs!

                                                       Äntligen!


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Lövbiff, kroketter och bea-sås skulle jga nog också kunna äta varje dag för resten av mitt liv - med risk för att jag skulle väga det dubbla=) kanske finns fettfri bea-sås, eller välja att träna lite extra.

2009-11-21 @ 10:56:11
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0