Nacka forum

Hej hej! Provet idag gick nog hyfsat, blev klar efter två timmar så det blev en lååång dag i Nacka forum. Kom dit innan tolv och var tvungen att vara kvar till fyra då de skulle få in ringen jag beställt. Och min mage är totalt i obalans idag, den är så svullen att det känns som den ska explodera och ont som bara den gör det. Förstår inte varför. Så det var lite trist. Tycker faktiskt inte riktigt om Nacka forum heller. Det är så ocharmigt och tycker inte de har alla affärer man vill ha i ett köpcentrum. Ett till stort minus är att de inte har några sittbänkar alls, vad vi kunde se. Det är ju konstigt? Men i alla fall, ringen är så fin! Och så hittade jag ett par boots också. Men inga julklappar, hade inte riktigt ro till det. Ska bara ta det lugnt nu sen ska jag försöka få nåt vettigt gjort. Hejsvejs!

                                                  
                                      Silverring från Albrekts Guld 149:-


Boots från Åhléns 599:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0