Fel yrkesval?

Hej igen. Fick i mig maten och mår lite bättre. Men hela kroppen värker :( Det gör till och med ont i fingrarna när jag skriver...
Hade tråkigt förut så jag gjorde några jobbtester, på kyguiden fick jag det här resultatet nedan. Allt jag har att säga är HAHA!

Teknik & tillverkning /Energi
IT/Data

Du är en sån person som människor vänder sig till när de vill ha goda råd, och du är mästare på att leverera en lösning på problemen. Mest av allt gillar du praktiska problem där ditt sinne för logik sätts på prov. De som känner dig skulle framför allt beskriva dig som pålitlig, noggrann och praktisk. Du är inte direkt rockstjärnetypen utan verkar snarare i det tysta. Yrkesmässigt passar du in i IT-branschen, samt i teknik och tillverkningsbranscher, där du kan få programmera, kalkylera, planera och vara superpraktisk i lugn och ro. Det är inte osannolikt att du i framtiden kommer att klättra på karriärstegen och få ta en hel del ansvar i ditt arbete.

Förresten såg jag och Samuel The Terminal med Tom Hanks igår. Vilken mysig film! Lite seg, men mysig. Absolut sevärd. Tom Hanks är verkligen en otrolig skådespelare. Men nu ska jag fixa lite te och invänta Desperate Housewives. Hejsvejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0